Escaldes-Engordany
Naturlandia perd gairebé 3 milions d’euros en dos anys
El nou director, Xabier Ajona, anuncia els canvis en la gestió administrativa
Naturlandia ha perdut gairebé tres milions d’euros (2,95) durant els darrers dos últims exercicis. Segons les dades exposades durant la junta general d’accionistes celebrada ahir al centre cultural i de congressos de Sant Julià de Lòria, durant l’exercici de 2018 es van perdre 1.778.290 euros, mentre que al de 2019 la caiguda d’ingressos van ser de 1.180.053 euros.
Per altra banda, els resultats d’explotació del 2018 van tenir unes pérdues de 405.558 euros, tot i que el 2019 es va tancar amb unaxifra positiva: 95.542 euros. En el marc de l’assemblea també es va presentar als el nou director general de la societat Camprabassa, S.A, Xabier Ajona, als accionistes.
El directiu va aprofitar per exposar la previsió d’actuacions en la qual s’està treballant, tot anunciant que hi haurà canvis en la gestió administrativa i les inversions realitzades a Naturlandia. L’objectiu de les accions és actualitzar una part de les instal·lacions que s’han efectuat els darrers mesos.
A més, va apuntar algunes de les línies d’actuació futures que tenen com a objectiu diferenciar clarament l’oferta de les cotes 1.600 i 2.000 que ha d’anar destinada a diferents tipus de clients. Un cop finalitzada la temporada d’hivern, es presentarà el pla director de la societat.