El MoraBanc Andorra ha anunciat la sortida de Toni Alonso, fins ara director de comunicació, màrqueting i patrocinis del club, que posa punt final a una trajectòria de 14 temporades vinculades a l’entitat.
Alonso va iniciar el seu camí al club l’any 2011, al departament de comunicació, i ha estat testimoni i protagonista de moments clau, com el retorn a la Lliga ACB el 2014. Al llarg d’aquest període, ha ocupat diferents responsabilitats: cap de premsa, responsable comercial i de patrocinis, fins a liderar, en les dues últimes temporades, l’àrea de comunicació, màrqueting i patrocinis.
La seva etapa coincideix amb un període de creixement del club en múltiples àmbits, especialment en l’estratègia de captació i fidelització de patrocinadors, fonamental per reforçar el projecte esportiu.
Però més enllà dels despatxos, molts el recordaran com la figura que, amb auriculars i llibreta en mà, coordinava cada detall dels espectacles al pavelló. Ha estat la persona encarregada de fer que cada partit a la Bombonera anés més enllà de l’esport, construint una experiència per a l’afició amb professionalitat, empatia i una gran passió pel club.
Des del MoraBanc Andorra, que defineixen com “la que serà sempre casa seva”, li han volgut transmetre públicament el seu agraïment i li han desitjat “tota la sort del món en els seus pròxims reptes professionals i personals”.