Spartan Race supera el mur de la covid-19, i Crow Legacy Company, societat que gestiona Spartan Race a Espanya, ha tornat a beneficis en 2021, amb uns guanys de 200.000 euros en l’últim curs, segons va informar el mitjà digital Palco23. L’empresa va aconseguir tancar l’any amb uns ingressos d’1,6 milions després d’haver fet un canvi estratègic en el seu negoci, recolzant-se en els ingressos per patrocini, que han suposat un negoci pròxim al milió d’euros, és a dir, més que duplicar aquesta partida en comparació amb els exercicis anteriors.
La clau d’aquesta remuntada ha estat en el fet que l’empresa va posar en marxa aquesta estratègia replicant el model de la seva edició a Andorra, on compta amb el suport de les institucions del país. Tanmateix, en el present curs l’organització espera poder organitzar entre nou i 11onze curses, havent confirmat les edicions d’Spartan Race d’Andorra, Mallorca, Madrid i Tenerife. «Hem passat d’un producte principalment esportiu a un model turístic i esportiu», va explicar el director general d’Spartan Race Espanya, Àngel Sanz.