Música i humor per acomiadar la Temporada de teatre a Andorra la Vella

'Concerto a tempo d'umore' posa punt final a l'any

La 59a Temporada de teatre conjunta entre Andorra la Vella i Sant Julià de Lòria s’ha acomiadat aquest dijous al vespre de la capital amb la proposta ‘Concerto a tempo d’umore’, d’Orthemis Nova Orquestra de Cambra de l’Empordà. Els espectadors presents al Centre de congressos d’Andorra la Vella han pogut gaudir d’un espectacle còmic i musical amb les peces més famoses de la música clàssica. Dotze músics i un director han arrencat els somriures dels espectadors en la que ha estat la darrera proposta teatral a Andorra la Vella de la temporada, per la que també han passat Guillem Albà amb ‘Jaleiu’ i el Festival de Pallasses, amb propostes com la de Pepa Plana o Gardi Hutter.

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
El més destacat
Entrevistes culturals
Directora executiva del World Press Photo
Director artístic del ClàssicAnd
Guanyadora del Premi de Memòria Històrica de l’Ull Nu

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu