L’AMMA insisteix al Govern en un registre de malalties minoritàries

El Dia Mundial de les Malalties Minoritàries o poc freqüents, es va commemorar a la plaça del Consell ahir al vespre. La presidenta de l’Associació de Malalties Minoritàries d’Andorra (AMMA), Mónica Lage, va reclamar al Ministeri de Salut la creació d’un registre oficial d’aquestes patologies i els seus afectats, per poder-ne fer un seguiment adeqüat. «Entenem que estem en un periode de pandèmia i hi ha altres prioritats, però creiem necessari aquest seguiment dels casos; rebem moltes trucades de gent que ens pregunta si la seva malaltia és minoritària», va explicar Lage.
A l’acte, un concert de la Little Stars Academy organitzat amb totes les mesures sanitàries pertinents, també hi van assistir la síndica general, Roser Suñé, i el ministre d’Afers Socials, Habitatge i Joventut, Victor Filloy. Suñé va destacar l’empenta de l’entitat, «tenint en compte que no té més d’un any i que s’ha desenvolupat en plena pandèmia», mentre que Filloy va felicitar la iniciativa i proactivitat de l’organització. 

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
El més destacat
Entrevistes culturals
Directora executiva del World Press Photo
Director artístic del ClàssicAnd
Guanyadora del Premi de Memòria Històrica de l’Ull Nu

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu