Els Punkers Love the 80’s tornen a la revetlla de la Massana

Tant el concert com l'encesa de la foguera començaran a les 22.00 hores

La Massana viurà de nou la revetlla de Sant Joan amb els Punkers Love the 80’s i el seu ritme punk-rock-guateque, que és com els components del grup defineixen el seu estil desenfadat i festiu. Els Punkers han actuat diversos anys a la revetlla massanenca i sempre hanomplert la plaça de les Fontetes ja que a la parròquia hi tenen un públic incondicional, a més de la gent que ve de tot el país.

Enguany se seguiran també els protocols de prevenció del contagi, amb separació entre el públic i amb l’ús obligatori de mascaretes. Com en les últimes edicions, s’encendrà la foguera a l’aparcament de l’escola andorra, gràcies a la col·laboració dels joves del Punt 400 que portaran a la Massana la flama del Canigó. Durant la festa, hi haurà coca i moscatell per a tothom. Tant el concert com l’encesa de la foguera començaran a les 22.00 hores.

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
El més destacat
Entrevistes culturals
Directora executiva del World Press Photo
Director artístic del ClàssicAnd
Guanyadora del Premi de Memòria Històrica de l’Ull Nu

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu