En el marc del Dia Mundial de l’Aigua, celebrat el passat 22 de març, aquest dimecres a la tarda ha tingut lloc una taula rodona sota el nom ‘Gestió i ús de l’aigua’, a més de la presentació dels resultats
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu