Inici » Societat
Govern i FEDA posaran en funcionament aquest divendres la nova aplicació ‘Mou-te Next Generation’, una evolució de l’actual plataforma que incorpora noves funcionalitats per facilitar la planificació dels desplaçaments i reforçar la intermodalitat. Entre les principals novetats hi destaquen la
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu