L’Andorra Convention Bureau va organitzar ahir una sessió de benchmarking dirigida als seus membres. Així, una trentena de persones van assistir a aquesta trobada que va tenir com a objectiu intercanviar experiències amb altres destinacions turístiques que també intenten diversificar el seu atractiu turístic tot enfocant-lo cap al turisme de negocis, «i així obrir-se i aprendre d’altres enfocaments que implementen diferents destins turístics».
Un altre punt de vista és el que es va exposar des de Gijón Convention Bureau, que s’ha especialitzat en un segment de negoci diferenciat tot convertir-se en un destí de reunions, congressos i trobades de caire científic i tecnològic.
D’aquesta manera, l’organització de la jornada formativa va servir als membres de l’Andorra Convention Bureau per millorar el posicionament estratègic actual, conèixer altres tipus d’eines de comunicació i comercialització que s’estan treballant en el sector i establir contactes amb diferents destinacions que es dediquen al turisme de negocis.
En l’acte també hi va participar Lloret Convention Bureau, «un destí de vacances molt conegut durant l’estiu que treballa estratègicament en reorientar el seu posicionament cap al turisme de negocis», van voler remarcar els organitzadors.