Search
Close this search box.

Nova campanya per reforçar el país com a destí d’estades curtes

‘Countrybreak’ s’emetra a televisions catalanes, valencianes i aragoneses

Tret de sortida de la nova campanya de Countrybreak, que va començar ahir i s’allargarà fins al 30 de setembre, que es durà a terme als mercats de proximitat, amb la intenció de reforçar Andorra com a destí idoni per a fer estades curtes i viure diferents experiències. Aquesta campanya, que no estava prevista inicialment, servirà com a pont entre les campanyes d’estiu i l’Andorra Shopping Festival 2020, que se celebrarà al novembre i que, tal com va informar la ministra de turisme,  Verònica Canals, enguany s’allargarà dos caps de setmana més. 

Countrybreak tindrà com a objectiu potenciar l’oferta de shopping, wellness, cultura i gastronomia. D’aquesta manera es vol allargar l’estiu captant turistes aquest mes i, especialment, durant els caps de setmana. 

El pla de comunicació es va iniciar ahir a Catalunya, València i Aragó, així com a França i la regió d’Occitània. La promoció se centrarà en un espot publicitari  que s’emetrà en diferents televisions com TV3, Aragón TV i France 3 (Midi-Pyrénées i Languedoc-Roussillon).

A part de l’emissió a aquestes televisions i  gràcies a l’acord signat entre Andorra Turisme i Disney, s’ha previst una campanya paral·lela amb la mateixa temàtica durant tot el mes de setembre que es farà tant a Disney Channel com en les xarxes socials del grup. Aquesta permetrà donar cobertura nacional, en aquest cas, a tota Espanya. 

A més, la campanya es recolzarà en suports digitals com les xarxes socials i altres accions de vídeos en línia. La inversió total destinada a la campanya és de 300.000 euros i es pot consultar tota la informació des de la pàgina web www.visitandorra.com. 

Comparteix
Notícies relacionades
Comparteix
El més destacat
Publicitat
Entrevistes destacades
President de la Comissió d’Estudi de Creixement Sostenible
Cònsol major d’Escaldes-Engordany
Cònsol major de Sant Julià de Lòria
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu