- Les accions s’efectuen a Catalunya, València
i al sud de França
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA
- Un dels suports publicitaris, en un autobús de Barcelona. Foto: SFG
Andorra Turisme i les set corporacions comunals han invertit un total de 557.000 euros per a la campanya publicitària de compres per al 2010 als països veïns. L’àmbit d’actuació de la campanya, que ja és en marxa des del 18 de maig passat, és Catalunya, València, la zona sud de França –en concret, la regió Migdia Pirineus, Aquitània i Llenguadoc-Rosselló.
L’objectiu és posicionar Andorra com a destinació de compres en els mercats més propers i augmentar el nombre de visitants que es desplacen a Andorra motivats, principalment, per les compres.
A Catalunya, la presència d’Andorra se centra en vuit onades al llarg de l’any, adequades als ponts o festius segons el calendari 2010: la passada 2a Pasqua, Sant Joan, la Mercè, Santa Tecla, Pont de la Hispanitat, Tots Sants, Puríssima i Nadal. Els mitjans escollits són la Cadena Ser, 40 Principals i Rac 1. A l’exterior s’habiliten 25 autobusos retolats a les principals línies cèntriques de Barcelona, Tarragona i Girona. També s’empra Internet per fer la promoció en seccions de portals de viatges a nivell nacional i portals especialitzats de tecnologia, compres i públic femení. Les accions on line es completen amb anuncis en portals de premsa generalista com ara La Vanguardia o El Periódico. A més, també es farà incursions a e-dreams, Via Michelin, Shop All o Atrápalo.
A València, la campanya publicitària de compres se centra en quatre períodes determinats: Hispanitat, Tots Sants, Puríssima i Nadal amb els següents suports publicitaris: Ràdio: Cadena Ser, Cadena Dial i 40 Principales. A l’exterior s’incorporaran nou busos retolats a les principals línies de la ciutat de València. A França la campanya incideix en dos períodes: Tots Sants i Nadal. Els suports escollits són France Bleu, NRJ, Chérie FM, RTL2, Virgin, Fun radio, Nostalgie, RFM. També a Internet s’activarà la campanya de Nadal.
Per a més informació consulti l’edició en paper.