- La ‘P’ majúscula de color blau és la nova distinció del centre lúdic El Comú de Canillo inverteix un total de 90.000 euros per a la imatge
I. C.
CANILLO
- Nova imatge Els convidats observen el nou logotip, ahir. Foto: TONY LARA
Per tornar a ser un referent. Per reposicionar-se com a alternativa de lleure, el Palau de Gel ha llançat una nova imatge corporativa. Per renovar-se i situar-se amb garanties sobre el mapa de l’oci al Principat. Tant per al públic nacional com per al que ve de l’estranger.
L’objectiu és revolucionar la tria del consumidor focalitzant l’impuls dels atractius de què disposen les instal.lacions del palau. Que l’usuari no només conegui la façana del centre quan enfila cap a les pistes de Grandvalira, sinó que també pugui donar la seva pròpia versió de la varietat de productes que s’ofereix al seu interior.
Tal com va explicar ahir en l’acte de presentació de la nova marca la cap de màrqueting del Palau de Gel, Meritxell Pastor va optar pel gel com a eix essencial per elaborar el logotip. L’empresa andorrana encarregada del disseny va escollir la lletra ‘P’ majúscula amb tonalitats blavoses, que, segons va exposar, denoten “joventut, sobrietat, elegància i atemporalitat”. Així doncs, es tracta que la simplicitat del símbol resulti memorable. El Comú de Canillo ha invertit 90.000 euros en aquesta iniciativa.
La cònsol menor de Canillo, Mònica Bonell, va remarcar que a partir d’ara caldrà complementar l’oferta amb noves activitats. A l’estiu, segons va comentar, s’han tancat estades esportives amb la Federació Espanyola d’Hoquei Gel i amb una patinadora canadenca, entre d’altres.
De la seva part, el director del Palau de Gel, David Caubet, va anunciar que la política empresarial passa per incrementar les activitats a la pista de gel, que és ara per ara “el que dóna més rendiment”. Tot i que la idea és disminuir costos, Caubet va desmentir haver d’eliminar activitats al gimnàs o a la piscina. El centre té 800 abonats.
Per a més informació consulti l’edició en paper.