- Els integrants treballen amb el Comú per crear una web i instal.lar tòtems informatius
- El projecte ha aconseguit repercussió mediàtica al diari francès ‘La Dép?che du Midi’
EL PERIÒDIC
ENCAMP
- Comerços a la localitat del Pas. Foto: TONY LARA
Un mes després de néixer el projecte per a millorar la imatge comercial i turística del Pas de la Casa, la iniciativa ha reunit ja una setantena d’inscrits. D’aquests, alguns compten amb més d’un negoci a la localitat, motiu pel qual el nombre de comerços adherits a aquesta nova unió que vol donar-se a conèixer sobretot al sud de França arriba al centenar, segons va explicar Jean-Jacques Carrié, un dels impulsors del projecte.
La darrera reunió de treball va celebrar-se aquest dimecres a l’hotel les Truites. Entre d’altres aspectes, es va tractar la creació i potenciació de la pàgina web www.guiapas.ad, així com l’elaboració d’una imatge de marca identificativa que també es plasmarà a través d’un logotip. Aquest, buscarà “una identificació ràpida amb el poble”, segons consta en l’informe de la última reunió de treball.
Tots aquests projectes s’estan realitzant en consens amb el Comú d’Encamp. La consellera del departament de Promoció i Turisme del Comú, Anna Majoral, és la persona de contacte. La unió comercial també ha iniciat contactes amb Grandvalira per tal d’aconseguir el seu suport i col.laboració.
La iniciativa comercial també s’ha posat en contacte amb l’alcalde de l’Hospitalet i de Porta, per tal d’instal.lar tòtems informatius sobre el Pas, que s’ubicarien a la rotonda de l’Hospitalet direcció a Andorra i a la rotonda situada a l’entrada del Pas de la Casa i del túnel d’Envalira. Els tòtems anunciaran les activitats principals de la localitat, “les compres i l’esquí” segons informa el document.
De moment, la iniciativa de comerços del Pas ja ha aconseguit accions de notorietat a la premsa francesa. El passat 12 de setembre es va publicar un article al diari La Dépˆche de Midi, que informava sobre la localitat del Pas i sobre els vuit diumenges de tancament a la tarda. En aquest darrer aspecte, explicava clarament quins eren els vuit diumenges afectats per evitar confusions. “Podem considerar aquest primer article com un primer pas en la tornada de la inversió i implicació de la Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa”, va manifestar Carrié.
Per a més informació consulti l’edició en paper.