PUBLICITAT

Presentada la nova imatge gràfica promocional d'Andorra

  • El nou material s'aplicarà en 11 publicacions
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Els diferents dissenys promocionals. Foto: S.F.G.

La natura, simbolitzada per les fulles d'arbres, és l'element que caracteritza la nova imatge gràfica dels catàlegs de promoció turística editats per Andorra Turisme. En concret, el nou disseny s'aplicarà a les 11 publicacions que s'editaran al llarg de l'any: la Guia general d'An- dorra , el Mapa turístic, la Guia de cultura, la Guia de muntanya, la Guia d'ecoturisme, la Guia de senderisme, la Guia de compres, la Guia de restaurants, la Guia d'allotjaments turístics, la Guia de càmpings i refugis i la futura Guia de congressos. L'objectiu del nou disseny del material promocional ha estat també unificar totes les guies amb la voluntat de donar una image de col.lecció.

S'ha volgut aconseguir una col.lecció de portades amb un disseny actual fent una referència constant a les muntanyes d'Andorra, gràcies al simbolisme de les fulles dels arbres. Tanmateix, s'ha creat una família pictogràfica per a cadascuna de les publicacions i s'ha unificat la tipografia interior de les guies. Cada guia té un contingut específic de productes turístics que s'han identificat amb un color per a cada categoria.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT