- Traçat trencat, revolts tancats, pluja i calor alhora… Acròpolis, un dels ral·lis més exigents
I. MOURE
ANDORRA LA VELLA
- L’Abarth de Llovera ascendeix un pujol en una de les especials del ral·li de Jordània, el primer per a ell al 2011. Foto: EL PERIÒDIC
L’abandó a Sardenya no va ser gens alentador per a Albert Llovera en la categoria S2000 del campionat del Món de ral·lis (S-WRC) i per això el pilot andorrà d’Abarth té clar que avui ha de puntuar en la tercera prova que afronta de la màxima cita mundialista a Grècia.
Per a ell puntuar aquest cap de setmana es planteja bàsic per compensar l’abandó en el darrer ral·li. «Per compensar», com va assegurar ahir en aquest rotatiu poc després de visualitzar el que li espera a Acròpolis, de recaptar tota la informació possible sobre el recorregut, i uns minuts abans de viure la sortida des d’Atenes fins el centre neuràlgic de la cursa, a Loutraki.
Llovera i el seu prestigiós copilot Diego Vallejo han treballat dur des del sis de maig que va acabar la cita a Sardenya amb l’equip PCR Sport amb l’objectiu de deixar en les millors condicions el Grande Punto. A les illes gregues es trobaran un recorregut trencat i molt pedregós, revolts més tancats que a Jordània, temps inestable amb pluja, calor i un altre percentatge d’humitat alhora… en definitiva Acròpolis ha estat definit pel gruix dels pilots com un dels més exigents del calendari d’aquest any.
Llovera tindrà l’ocasió de posar a prova el seu estat físic, a part de la duresa de les pistes haurà de superar jornades maratonianes: «És cert, els enllaços són molt llargs i estarem mes de 12 hores al cotxe, pràcticament sense poder baixar. M’espera una cursa de resistència».
Per a més informació consulti l’edició en paper.