AXA i la plataforma tecnològica d’Andbank Espanya, MyInvestor, han arribat a un acord de distribució a llarg termini a través del qual distribuiran en exclusiva els productes del grup més gran del món d’assegurances de no-vida –llar, vida, salut i automòbil, entre d’altres– als seus clients digitals. Segons van informar des de l’entitat bancària a través d’un comunicat, la plataforma ha seleccionat AXA Espanya després d’un procés en què ha conclòs que el grup assegurador francès, amb un negoci de 2.525 milions d’euros a Espanya, ofereix els productes més competitius per als seus clients.
Resultats del 2019
La filial espanyola d’Andbank, a data 30 de juny del 2019, havia obtingut un benefici consolidat sota normativa IFRS de 5,5 milions d’euros, xifra que suposa un creixement del 37,2% respecte als 4,01 milions del juny anterior. D’aquesta manera, va tancar el primer semestre de l’any amb un creixement en volum de negoci de 590 milions d’euros, un increment del 6,2%. L’entitat bancària va voler posar de relleu que «aquest fet demostra la bona evolució del banc, i encara més si es compara amb la mitjana de la caiguda en beneficis d’entitats financeres espanyoles equivalents». H