Segons va fer saber el ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, a la roda de premsa d’ahir a la tarda sobre l’evolució de la pandèmia de coronavirus al país, el dimecres vinent, 29 d’abril, començarà el cribratge massiu que ha
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu