El director general d’Andorra Telecom, Jordi Nadal, confirma que durant el passat gener, la companyia va donar de baixa l’últim ADSL, de manera que a Andorra ja no queda cap d’aquests aparells en funcionament. «Però ara toca apagar la telefonia
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu