- El Comú ha decidit seguir el model del CAEE per evitar que els motius econòmics siguin un fet dissuasori
-
- Un dels cartells publicitàris del CIAM.
Per permetre que qui vulgui pugui fer les seves aportacions per al manteniment del museu, es posarà una guardiola a l’entrada on els visitants podran donar-hi els diners que vulguin. Aquest mateix sistema, que s’empra en alguns museus d’Europa i Estats Units, serà el que s’aplicarà també al Centre d’Art d’Escaldes-Engordany.
Durant la Setmana Santa s’ha acollit un nombrós públic, en general més abundant que el que ha visitat el CAEE, i en el que portem del mes d’abril s’han comptabilitzat 558 visitants. Des que va començar l’any ja se sumen un total de 2.924, i des de l’obertura del centre ja hi han assistit 11.415 persones.
D’altra banda, aquesta Setmana Santa també s’ha tornat a obrir la cascada del CIAM, i ja estarà en funcionament de manera permanent. A més, per continuar atraient els visitants, s’han elaborat nous cartells publicitaris dirigits a tots els públics i que presenten el CIAM com ‘un espai per experimentar i aprendre’.