PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

La imatge corporativa de BPA ja és història

Els cartells de les oficines de l’entitat arreu del país reben la visita dels operaris

Per El Periòdic

Uns treballadors, en la cistella de la grua despenjant un dels cartells verticals de l’oficina de la Massana, ahir.
Uns treballadors, en la cistella de la grua despenjant un dels cartells verticals de l’oficina de la Massana, ahir. | El Periòdic
El procediment ha estat el mateix que el del passat 26 de juny del 2015, quan al voltant de les tanques publicitàries de Banca Privada d’Andorra que hi havia arreu del país van començar a aparèixer camionetes amb el braç de grua i nombrosos operaris. En aquell moment, i sense cridar l’atenció en excés com en una actuació normal, els treballs per despenjar els cartells van tenir com a resultat façanes netes de la imatge d’un banc que tot just passava pels seus primers (i molt durs) mesos després de la intervenció del març del 2015. 
 
Era publicitat que ja no tenia sentit, perquè BPA no oferia res, ni buscava clients, ni inversors, ni caçava comptes corrents, ni res que se li semblés. Més bé rentava el que tenia, buscava bons i dolents portes endins i intentava sortir de la voràgine en què havia entrar una vegada havia esclatat tot, el Govern havia intervingut, s’havia creat una llei, i es buscava complir amb un calendari que, ara, comença a veure la llum real al final del túnel, després que es publiqués, el passat 21 d’abril, la resolució del consell d’administració de l’AREB respecte a l’entitat intervinguda.
 
Ahir, a les oficines de l’entitat andorrana, novament camionetes amb grua i uns quants operaris es van enfilar per extraure, en aquest cas, la imatge corporativa de l’entitat. Els cartells verticals un a sobre dels altres en petits camions, Banca Privada d’Andorra com a imatge camí d’un món apagat i fosc, qui sap si per reciclar o, simplement, per al record.
 
Banca Privada d’Andorra és història. Ja ho era pràcticament fa un any, i ara ho és visualment, en l’ambient del Principat, on des del juny passat ja no es veien els cavalls elegants negres de la seva publicitat, ni tan sols aquelles imatges de les G.Series de curses de vehicles sobre gel que organitzava l’Automòbil Club sota el seu patrocini. Ja no, ni potser mai. BPA deixarà de formar part del mobiliari urbà, del dia a dia., i mica en mica canviarà a la nova marca, Vall Banc, sota el domini de JC Flowers, sota la idea de que –és el desig–, la imatge d’Andorra canviï a millor. Oblidant el passat fosc que va esclatar amb la nota del FinCEN del març del 2015. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT