L'opinió de:

Triomf ‘Express’

ONA VICENTE

L’únic que s’interposa entre el triomf i tu són uns milers de seguidors d’Instagram. Parlem de Triomf Express. Persones que són famoses per la xifra de seguidors que tenen a twitter, persones conegudes per tenir un vídeo viral, o pitjor, persones que són famoses per ser famoses. Moltes persones que van donar el salt a la fama sense tenir cap talent especial alimenten el mite de que triomfar és fàcil. El somni de tot ambiciós impacient és fer-se famós en qüestió de segons. A Nova York, aquest mite és més gran que a molts altres llocs, la gent ve de tot el món pensant que només pel fet d’estar aquí triomfaran segur. Gent que es pensa que el primer dia a Nova York estaran passejant i algú els oferirà un contracte de una agència de models per ser la nova Kate Moss, o gent que es pensa que en la seva primera audició ja aconseguirà el personatge principal d’un musical. Triomf sense cap esforç: no es necessita cap tipus de preparació, perquè clar, ser artista –dins de qualsevol de les categories– és molt fàcil i qualsevol ho pot fer –si us plau, permeteu-me la ironia. «Jo només necessito dos o tres dies de classes i després ja estic llest per llançar-me al món professional, li va dir un alumne que mai havia cantat a la meva professora de veu. A molta gent no l’interessa preparar-se perquè el seu objectiu no és ser un bon actor o cantant o pintor, el que els interessa és ser famosos a tota costa. Deixeu-me donar-vos un consell, si l’únic que us interessa és ser famosos seguiu l’exemple de la família Kardashian, que sense talent i a base de diners i culs més grans que un automòbil han aconseguit tenir un reality on programa rere programa demostren que l’estupidesa i l’egoisme no tenen límits.

Per a més informació consulti l’edició en paper.

Comparteix
Enquesta
Publicitat
Editorial
Publicitat

No et quedis sense el nostre exemplar en PDF

Publicitat
QualificAND

Inés Martí

Andorra Telecom reforça el seu compromís amb l’educació tecnològica a través de la robòtica.

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu