PUBLICITAT

Descompte del 10% per a les terrasses de Sant Julià

  • El Comú lauredià unifica els criteris de decoració
  • La corporació busca una solució per als miradors oberts
EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
El conseller de Turisme, Enric Naudi, passeja per una terrassa, ahir. Foto: ANA / DIANA PÉREZ

El Comú de Sant Julià de Lòria ha decidit unificar els criteris de decoració de les terrasses dels bars. D'aquesta manera, 10 de les 14 ter- rasses que havien demanat el guarniment --una lona amb el lema Sant Julià de Lòria. Descobreix-la-- ja llueixen aquesta decoració.

Els establiments que han posat la lona han obtingut un descompte del 10% a l'hora de pagar la taxa per la tinença de terrassa, i els que no ho han fet és perquè les característiques de les terrasses no ho permeten. La lona ha estat facilitada pel Comú lauredià, que l'ha comprat amb part dels diners que no es van gastar per a l'organització de la fira de vehicles de segona mà, va informar l'ANA.

Tal com va indicar el conseller de Turisme de Sant Julià, Enric Naudi, la idea de col.locar aquesta decoració va sorgir de la Taula de Turisme de Sant Julià de Lòria amb tots els agents turístics. Pel que fa a la instal.lació dels suports així com del material, tot va a càrrec del Comú. A més, alguns dels empresaris s'han estalviat diners "no només pel descompte de la taxa, sinó també pel manteniment", ja que alguns d'ells havien de tancar d'alguna forma la terrassa. D'altra banda, per a les ter- rasses que siguin obertes, també s'està buscant alguna solució.

Un dels restauradors consultats per l'ANA, Francesc Fenoy, es va mostrar molt satisfet per la iniciativa del Comú de fer publicitat i, a més, va reconèixer que li van donar una idea, ja que "havia de pensar alguna cosa per tancar la terrassa. És una idea molt atractiva, perquè a més fas publicitat del poble", va reconèixer Fenoy.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT