Search
Close this search box.
El Periòdic d'Andorra

La nova imatge corporativa del Palau de Gel pretén reposicionar-lo dins l’oferta de lleure d’Andorra

  • Una ‘P’ majúscula de color blau substitueix la imatge d’en Fresquet, el pingüí
  • El Comú de Canillo ha invertit un total de 90.000 euros en la nova proposta

EL PERIÒDIC

CANILLO

02062010_palau_gel
Bonell, Caubet i Pastor brinden durant la inauguració de la nova imatge corporativa. Foto: TONY LARA
Aquest dimecres a la tarda s’ha donat a conèixer la nova imatge corporativa del Palau de Gel d’Andorra a Canillo. Una ‘P’ majúscula amb tonalitats blavoses i un traç amb línies rectes que vol representar els blocs de gel substitueix l’emblemàtic Fresquet, la imatge del pingüí que fins ara s’associava a l’equipament canillenc. David Caubet, director del Palau de Gel, ha remarcat que es tracta d’un “reinici d’etapa” i la voluntat de “tornar a ser un referent dins del mercat turístic d’Andorra”.

David Caubet, director del Palau de Gel, ha descartat deixar de fer activitats a la piscina o al gimnàs per reduir costos, sinó que ha explicat que l’estratègia passa per “augmentar les activitats de la pista de gel perquè és la que dóna en aquest moment”.

Caubet ha afegit que malgrat que les activitats a la piscina i al gimnàs siguin deficitàries “no les podem treure, perquè trauríem qualitat de vida a la parròquia de Canillo”. Ha assegurat que “la part turística no perd diners, en guanyem, però no són suficients per cobrir les despeses dels equipaments públics i esportius”. David Caubet ha dit que el 2010 s’ha frenat la caiguda d’usuaris i ingressos que es venia produint des del 2008, però també ha declarat que malgrat tenir més usuaris al Palau, aquests “fan menys despesa”.

El director de l’equipament ho ha dit en el decurs de la presentació de la nova imatge corporativa del Palau de Gel que busca rellançar la seva oferta per “tornar a estar dins del mercat turístic i tornar a ser un referent dins del país”. Caubet ha reconegut que “no es coneix el producte del Palau de Gel” i que, per tant, “en una primera fase el que farem és redescobrir els productes que tenim i després buscarem novetats per anar sorprenent cada any al client”, informa l’ANA.

En aquest sentit, el director ja ha avançat que per aquest estiu s’han tancat acords per fer diferents estatges amb clubs esportius de fora del país, entre d’ells el de la Federació espanyola d’hoquei gel durant el més de setembre. També es potenciaran els productes conjunts de cara a l’hivern i, a més de Grandvalira, es treballarà per oferir-los amb Naturlàndia, Caldea i Vallnord.

Per la seva banda, la cònsol menor de Canillo, Mònica Bonell, ha destacat que la presentació de la nova imatge ha de servir “per posicionar el Palau i perquè de nou la gent ens conegui”. A partir d’aquí ha dit que s’han de buscar activitats que complementin l’oferta.

La nova imatge és una ‘P’ majúscula amb sentit volumètric, segons ha explicat la responsable de marquèting del Palau, Meri Pastó, creadora del logotip. Feta amb línies rectes i amb tonalitats blavoses vol recordar els blocs de gel. A partir d’ara el Fresquet, el pingüí que durant tants anys ha estat la imatge del Palau de Gel, passarà a ser l’emblema de l’equipament per a les activitats familiars.

Comparteix
Publicitat
Notícies relacionades
Comparteix
Notícies destacades
Publicitat
Enquesta
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu