La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d’Andorra (CCIS) organitza del 3 al 7 de novembre un ‘retail tour’ a una de les ciutats més innovadores del món, Tòquio. Amb l’objectiu d’oferir inspiració i eines pràctiques per a la transformació del comerç andorrà, el programa s’adreça a empreses, marques i entitats que vulguin anticipar-se a les tendències, repensar l’experiència de compra i consolidar Andorra com una destinació comercial de referència al sud d’Europa.
Tòquio és molt més que una ciutat: és un escenari viu on la innovació, l’eficiència i l’estètica convergeixen amb una naturalitat que defineix els nous paradigmes del comerç. En aquest context, aquest ‘retail tour’ proposa una immersió guiada i estratègica per entendre com es dissenyen els espais comercials del futur, com es connecta emocionalment amb el client i com es poden adaptar aquests models a la realitat d’Andorra. A més, es faran visites guiades a ‘concept stores’ i espais de venda pioners, sessions diàries per compartir impressions i reflexionar col·lectivament amb temps lliure per descobrir recomanacions personalitzades segons el sector de cada participant.
Els participants estaran acompanyats per dues professionals de reconeguda trajectòria. Maria Segarra, experta en desenvolupament empresarial i territorial, lidera des del 2015 Intueri Consulting, des d’on assessora institucions i empreses en estratègies de comerç, turisme i identitat territorial. Al seu costat, Stella Canturri, responsable de formació, comerç i turisme de la CCIS, serà l’enllaç directe per garantir el bon funcionament del programa i l’adequació als objectius de cada participant.
Aquesta serà la segona vegada que la Cambra organitza un ‘retail tour’ a Tòquio, la primera va ser el juny del 2015 amb la participació de 23 comerciants. Les inscripcions per aquest viatge estan ja obertes i es poden formalitzar a través de la CCIS.