Durant l’any 2024, els clients d’Andorra Telecom han puntuat els serveis de l’empresa amb una nota mitjana de 7,86 en el cas dels particulars i de 7,92 en el cas de les empreses. Aquestes valoracions s’han obtingut mitjançant 2.123 trucades realitzades a clients de tots dos segments, responent a la pregunta: “En una escala del 0 al 10, com valores Andorra Telecom?”.
Els resultats de l’enquesta de satisfacció, doncs, mostren un nivell positiu tant en el segment de particulars com en el d’empreses. A més, les dades evidencien una estabilitat notable en les valoracions, sense variacions significatives durant els darrers tres anys, cosa que demostra una consistència en la satisfacció global.
Entre els comentaris espontanis recollits durant l’enquesta, un elevat percentatge de clients destaca la bona qualitat dels serveis oferts i l’atenció al client com els aspectes més valorats, segons apunta la parapública. També es ressalten positivament les novetats en productes com la televisió i les iniciatives relacionades amb el benestar digital.
Pel que fa als aspectes a millorar, un 23% dels clients han manifestat que consideren els preus dels serveis elevats. D’aquest grup, el 39% fa referència específica als costos de la telefonia mòbil. Aquest àmbit s’ha convertit en una de les prioritats d’Andorra Telecom, que treballa per oferir serveis cada vegada més competitius i ajustats a les necessitats del mercat. Durant el 2024, ja s’han implementat millores en les tarifes de prepagament i en els mòbils de la tarifa modular, i segons recorden des de l’empresa, es continua treballant per optimitzar les ofertes de telefonia mòbil de postpagament individual.
Les valoracions dels clients també es reflecteixen en la percepció interna dels equips de treballadors i treballadores d’Andorra Telecom. Hi ha una clara correlació entre l’increment de la satisfacció dels clients i l’índex de satisfacció interna del personal de l’empresa. Aquest índex es manté en nivells positius, reforçant el compromís de la companyia amb l’excel·lència en el servei.
Segons la responsable d’Experiència de Client d’Andorra Telecom, Rosa Molins, “aquest èxit no hauria estat possible sense la bona feina de l’equip humà de la companyia, que també ha experimentat una millora constant en la seva satisfacció interna”.
En aquest marc de millora constant, Andorra Telecom també organitza sessions de grups focals durant l’any, en les quals els participants identifiquen punts forts i aspectes a millorar en tot el cicle de vida com a clients, des de la consulta inicial sobre els serveis fins a la gestió d’incidències o la baixa dels serveis.