Futbol

Andorra Telecom patrocinarà al club tricolor per 200.000 euros durant el pròxim any: “És un projecte de país”

Nadal detalla que, de moment, és un acord "estrictament econòmic", mentre que l'FC Andorra i l'empresa acaben de definir les accions

Andorra Telecom i l’FC Andorra han formalitzat un acord de patrocini per valor de 200.000 euros, que tindrà una durada d’un any. És a dir, el que resta d’aquesta temporada i la meitat de la seguent. L’objectiu de la col·laboració és reforçar el vincle entre la companyia i el club tricolor, en un gest que ambdues parts qualifiquen de “projecte de país”.

El director general d’Andorra Telecom, Jordi Nadal, ha destacat durant la presentació que “l’acord és una mostra més del suport que donem a projectes que representen el país”. Segons ha explicat, “el futbol és un esport que mou molta gent i està molt arrelat al territori. Igual que amb el bàsquet i l’esquí, aquest patrocini ens fa especial il·lusió perquè creiem que l’FC Andorra és un projecte amb vocació de país”.

En aquesta línia, Nadal ha detallat que l’acord és, per ara, purament econòmic. “Si més endavant podem col·laborar en altres àmbits ho farem, però ara per ara és un acord estrictament econòmic”, ha aclarit. A més, el directiu ha afegit que l’acord s’ha tancat ara “per sentit d’oportunitat”, després d’haver-se valorat en altres ocasions: “Aquesta vegada el pressupost i el moment han encaixat de forma natural”.

“Si més endavant podem col·laborar en altres àmbits ho farem, però ara per ara és un acord estrictament econòmic” – Jordi Nadal

El director general d’Andorra Telecom durant la presentació de l’acord. | Marvin Arquíñigo

Per la seva banda, el president de l’FC Andorra, Ferran Vilaseca, ha subratllat la importància del suport d’Andorra Telecom i ha qualificat l’acord de “pas endavant molt positiu”. “Vol dir que fem les coses bé, que l’equip treballa amb solidesa i que el país està engrescat amb el projecte del Futbol Club Andorra”, ha afirmat.

Vilaseca ha reconegut que encara s’estan ultimant els detalls sobre la visibilitat de marca del patrocinador: “S’està parlant de quina és la millor manera perquè Andorra Telecom tingui presència, ja sigui a la samarreta o a través d’activacions i iniciatives originals, que és el que ens agrada fer”.

El president de l’FC Andorra, Ferran Vilaseca en les declaracions als mitjans de comunicació. | Marvin Arquíñigo

“S’està parlant de quina és la millor manera perquè Andorra Telecom tingui presència” – Ferran Vilaseca

El president també ha aprofitat per remarcar el bon moment que viu el club després del retorn al futbol professional: “[L’any a Primera RFEF] ens ha servit per entendre què és l’FC Andorra i per consolidar el projecte. Estem molt contents de veure com cada partit reuneix entre 3.000 i 3.300 espectadors. Aquesta resposta de l’afició és el millor que ens podia passar”.

Comparteix
Publicitat
Notícies relacionades

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Comparteix
El més destacat
Publicitat
Entrevistes destacades
Director general d’Aeroports Públics de Catalunya
Cònsol major d’Andorra la Vella
Expresidenta del grup parlamentari Socialdemòcrata
Publicitat
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu