Adri Sunner té 30 anys i és un fotògraf que treballa en molts àmbits del sector de la publicitat, i també compta amb una visió més íntima que mostra amb la fotografia que realitza per casaments. El seu esperit emprenedor l’ha portat a Andorra, on ha pogut desenvolupar els seus projectes.
–Com va néixer la seva passió per la fotografia?
–Després d’un viatge que vaig fer a Nova York vaig revisar les fotografies que havia pres amb el meu mòbil, i em va fer molta ràbia el fet que en aquelles imatges sense qualitat no es reflectís l’essència del que vaig veure en realitat. Sempre m’havia agradat la fotografia, però a partir d’aquell moment em vaig plantejar durant un any fer la inversió, i finalment em vaig comprar una càmera. Així vaig començar.
–En què consisteix el seu projecte?
–Principalment, el meu negoci és amb empreses. M’agrada poder donar un altre punt de vista creatiu a la fotografia comercial més enllà de la típica imatge. Per exemple, he treballat amb marques com Coca Cola, H&M o Red Bull. També col·laboro amb influencers i youtubers. Alhora, tinc una empresa que es diu Say Yes, on cobreixo enllaços i és un projecte més personal.
–En quin sentit és més personal?
–Quan em vaig començar a dedicar al món de la fotografia em va costar la meva relació. En aquest sentit, crec que veure a les parelles em transmet quelcom que a mi em falta i m’agrada poder captar moments únics i participar en crear bons records eterns.
–Quins són els seus valors?
–Els meus valors, tant personals com de l’empresa, van dirigits a la sinceritat i el compromís. La meva filosofia és treballar amb projectes que em transmetin bon rotllo i persones que comparteixin els meus valors.
–Say Yes és el projecte més personal que té?
–En part sí, però per exemple al meu perfil d’Instagram també hi ha moltes fotos tipus street. En aquest sentit, el que més m’agrada de la fotografia és narrar històries a través d’imatges, captar moments com si fossin quadres. Pel que fa als casaments, el que m’atrau és que tingui un significat i poder captar els sentiments.
–Té altres projectes en marxa?
–També ofereixo mentories dirigides a totes les persones interessades en l’àmbit de la fotografia i la videografia, des de persones que comencen de nou, fins a clients que no han aconseguit vendre’s. Normalment, les formacions t’ensenyen a realitzar vídeos i fotografies correctament, però ningú et mostra a com exposar-te o què mostrar a les xarxes socials. Per tant, vull donar a la gent l’oportunitat d’aprendre tot el que no em van enenyar. D’altra banda, estic començant amb un amic 7even brand, una marca de roba amb un projecte al darrere per donar suport als emprenedors i esportistes que volen arribar a l’elit. L’objectiu és que qui vesteixi la nostra roba, tingui la possibilitat d’enviar-nos els seus projectes i nosaltres poder-los ajudar econòmicament a més de formacions en aquest procés.