El PS continua defensant la necessitat de mantenir la figura de funcionari per a qualsevol treballador de l’administració pública i no només per a determinats cossos especials. Era un dels objectius de les esmenes presentades pels consellers generals de la
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu