L’ambaixada espanyola al Principat va emetre ahir un comunicat en què va defensar el correcte funcionament dels protocols del centre María Moliner, un dia després de la detenció d’un professor per un presumpte delicte sobre abusos sexuals a menors. Des
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu