L’Associació Andorrana de Monitors d’Esquí (AAME) va criticar ahir, durant l’assemblea general ordinària, a Ski Andorra i les estacions d’esquí per la seva inactivitat i nul·la resposta a la necessitat de reunir-se i millorar les condicions laborals dels treballadors del
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu