Segons va fer saber el ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, ahir, en una comparaixença a Govern, Andorra es troba en «Fase 1» d’afectació per coronavirus. Això significa que l’epidèmia està controlada i continguda. Així, ha destacat que l’únic pacient
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu