A través d’un missatge difós per RTVA, el Copríncep episcopal, Joan-Enric Vives, va fer ahir una crida a la població perquè actuï amb «calma i serenor», durant el període de confinament. Vives va apel·lar a l’»esperit de col·laboració» de la
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu