L’excap de Govern, Òscar Ribas, va fer ús del seu perfil a les xarxes socials ahir per mostrar el seu malestar envers l’estratègia adoptada pel Partit Socialdemòcrata durant la crisi sanitària. En la publicació, Ribas va fer referència a les
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu