El Comú d’Encamp impulsa un pla de xoc amb l’objectiu de reactivar l’activitat turística del Pas de la Casa al juny, una vegada es superi la crisi sanitària de la Covid-19 i es permeti obrir als comerços que encara no
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu