El grup socialdemòcrata va entrar ahir una pregunta parlamentària al Consell General en relació a l’estat actual de la mobilitat a les frontera amb Espanya i França pels andorrans i residents a tot el país. El PS va considerar a
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu