El Grup Parlamentari Socialdemòcrata (PS) destaca que va ser a través de la premsa, que es va assabentar del rebrot de la pandèmia a la residència Salita així com, que dos residents i un sanitari vinculats van donar positiu a
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu