El ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, va anunciar ahir durant la roda de premsa posterior a una reunió sectorial de la Cimera Iberoamericana relacionada amb la ciència, la tecnologia i la innovació, que el proper cribratge sectorial que es
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu