El Grup Parlamentari Socialdemòcrata (PS) va proposar, ahir, la creació d’una comissió especial de reconstrucció i d’impuls econòmic i social després del pic de la pandèmia de la Covid-19 al Principat. Així ho va fer saber el primer secretari del
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu