L’Arquebisbe de la Seu d’Urgell i copríncep Joan-Enric Vives, va rebre dimecres el cap de Govern, Xavier Espot, i la síndica general, Roser Suñé, al Palau Episcopal de la capital de l’Alt Urgell. La trobada va ser la primera que
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu