La ministra de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Silvia Calvó, va presidir ahir la primera reunió de la Comissió Nacional de l’Energia i del Canvi Climàtic (CNECC). L’òrgan consultiu es desenvolupa a través de la Llei d’Impuls de la Transició
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu