Andorra acollirà de manera telemàtica la X Conferència Iberoamericana de ministres de Medi ambient el proper dimecres 16 de setembre a partir de les 16 hores. En la sessió inaugural hi intervindran la ministra de Medi Ambient, Agricultura i
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu