La ministra de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Sílvia Calvó, va inaugurar ahir al matí la 1a Jornada internacional d’economia circular. La trobada, que es va celebrar a Andorra la Vella, va acollir 180 professionals relacionats amb la gestió dels
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu