Els responsables dels càmpings assenyalen que el sector va a la baixa i que cada cop tenen menys ocupació. De fet, van exposar que els mesos de juny i juliol han estat més aviat fluixos, en comparació a altres anys.
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu