Search
Close this search box.
Alba Cladellas Riera

Cristian Palacios

Emprenedor

Creiem en impulsar petites marques que volen augmentar els seus ingressos gràcies a les xarxes socials

Armand Sanchez i Cristian Palacios són dos joves de 24 i 25 anys, socis de &UP, una nova agència de màrqueting digital que, actualment compta amb ells dos com a treballadors. Des d’EL PERIÒDIC hem volgut parlar amb Cristian Palacios perquè ens expliqui com han arrencat el negoci i quins són els seus projectes de futur. La seva empresa està focalitzada en desenvolupar marques personals d’empreses i particulars o influencers. Tot i que va néixer fa pocs mesos, ja tenen en marxa projectes, entre ells l’enregistrament de diversos esdeveniments.

–Com va sorgir la idea de muntar una agència de màrqueting?
–Sempre hem estat pensant idees de projectes tot i que mai havíem fet el salt de fe fins ara… Un dia l’Armand em va comentar que podríem fer una agència de community manager, és a dir, gestió de xarxes socials i creació de contingut per a empreses.  A més, en aquell moment just acabava de sortir d’una empresa on la meva tasca estava fortament relacionada en aquest tipus de feina i va ser llavors quan per primera vegada vaig veure viable aquest projecte. Però com sempre hem coincidit en el fet que som dues persones inconformistes, vam començar a afegir altres serveis a oferir i aquí va ser quan vam decidir crear una agència de màrqueting digital.

–És una empresa molt nova en un sector bastant saturat. Com aconsegueixen diferenciar-se de la resta de competidors?
–És cert que hi ha moltes agències de màrqueting tant en l’àmbit nacional com fora del Principat, però també és un sector molt ampli i canviant. És a dir, sempre apareixen nous sectors impulsats per la tecnologia i les tendències. Actualment, els competidors busquen les grans empreses, les quals disposen de molt capital, tal com s’ha fet durant molts anys. Nosaltres creiem en impulsar les petites marques com poden ser comerços, empreses petites o fins i tot particulars que volen augmentar els seus ingressos gràcies i/o a través de les xarxes socials. Per això acostumem a treballar amb percentatges, d’aquesta manera tots creixem de forma paral·lela i justa. D’altra banda, afegim serveis audiovisuals que ajuden a fer que el contingut tingui un punt més de professionalitat.  

–Un dels principals punts que destaquen és que ajuden a les empreses a crear contigut a les xarxes socials. Com ho fan?
–Primer procurem crear un vincle amb el nostre client, analitzant la seva empresa, marca i model de negoci, després valorem el seu objectiu i ideem una estratègia de com podríem arribar-hi. Una vegada ho tenim tot planificat, ens encarreguem de fer sessions fotogràfiques i de vídeo regularment, creant així el contingut que utilitzarem a posteriori a xarxes socials com Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube…

–La imatge és un dels trets que diferencia una empresa d’una altra. També ofereixen aquest servei…
–Sí, oferim aquest servei creant i gestionant la imatge d’una marca al llarg del temps amb una estratègia de posicionament dins del seu mercat. Ho fem connectant i fidelitzant la seva audiència, convertint-la en clients. 

–Hi ha una gran diferència entre la comunicació i el màrqueting d’una empresa que ven productes d’una que ven serveis. Què ofereixen en cada cas?
–Sí i no. En els dos casos es tracta d’incidir en la persona, no hi ha una gran diferència entre un servei i un producte des del punt de vista del màrqueting. On sí podríem destacar una diferència és en si venem resultats o emocions, un va dirigit a un públic més pragmàtic mentre que l’altre a algú més emocional. Són conceptes que tot i que poden conviure en un mateix missatge també es poden treballar per separat.

–Quina és la clau per a comunicar bé?
–A l’hora de comunicar de manera eficaç, primer de tot has de saber quin és el teu nínxol i quines són les seves necessitats. Has de trobar quin és el canal de comunicació que més utilitza i el llenguatge més adequat per a arribar-hi, normalment, aquest ha de ser el més comprensible, curt i ràpid per a convèncer al teu client potencial. 

–Centrant-nos en projectes en marxa, col·laboren amb la Federació Andorrana de Futbol (FAF).
–Col·laborem amb l’empresa encarregada de produir els enregistraments en directe dels partits, però sí, actualment els donem un cop de mà.

–També fan gravacions a esdeveniments…
–Estem presents en fires on les empreses presenten els seus productes i volen aprofitar per a tenir estoc de fotos i vídeos dirigits a les seves xarxes socials i pàgines web. També hi ha esdeveniments més petits on acudeixen algunes empreses per a presentar l’estat actual dels seus projectes o del seu sector. En aquest, les empreses acostumen a voler retransmetre l’esdeveniment en directe i/o publicar-lo per a aquelles persones que no poden assistir-hi presencialment.

–Com definirien l’agència? I el màrqueting?
–Tenim com a eslògan “From Nobody to Somebody” “De Ningú cap a Algú” perquè com a agència de màrqueting digital ens dediquem a posicionar el client al capdavant del seu sector. 

–On esperen arribar?
–La nostra meta? La veritat és que no deixem de somiar, però actualment busquem consolidar la nostra imatge i guanyar-nos la confiança dels nostres clients a través de la feina ben feta i màxima professionalitat. I a futur augmentar les col·laboracions i fer créixer l’equip. #sensePararDeCreixer. 
 

Comparteix
Notícies relacionades
Altres protagonistes
Corredor octogenari
Decoradora
Cònsol major de la Massana
Publicitat
Publicitat
Publicitat

SUBSCRIU-T'HI

De la redacció al teu dispositiu