Caldea, el centre d’oci termal de referència a Andorra, ha tancat aquest passat any havent rebut l’entrada de prop de 400.000 clients, el que s’ha traduït en uns ingressos de 22,4 milions d’euros, i al mateix temps, suposant això un creixement del 3% respecte de l’any 2023. La xifra de vendes ha crescut, tot i que per l’estació termal han passat 17.000 clients menys que l’any anterior a causa del tancament de la Gran Llacuna des de l’abril al mes de juliol. Altrament, la companyia estima tancar l’exercici amb un resultat d’1,5 milions i un Ebitda de prop de 5 milions d’euros i encarar així amb “cert optimisme” el 2025.
El termo lúdic també ha informat que les claus del creixement han estat, d’una banda, “l’augment del tiquet mitjà de les entrades en un 5%”, així com l’increment de la venda dels serveis complementaris, especialment els tractaments, els quals han crescut prop d’un 20%, i la “consolidació del lideratge del club esportiu orientat a residents del país”. D’altra banda, l’estrena de la nova Gran Llacuna a l’agost i l’oferta “d’experiències inoblidables que van més enllà del bany en aigües termals”, com els espectacles amb acròbates de nivell internacional i les ‘Champagne Sessions’ de l’spa d’adults, han contribuït al balanç positiu.
Davant els resultats obtinguts, Caldea referma la solidesa del seu nou projecte i inicia un 2025 posant la mirada en la “segona fase del projecte de transformació de la companyia”, la qual inclourà la reforma de la llacuna exterior en un veritable llac d’alta muntanya, com també l’inici de les obres de construcció de l’hotel amb la substitució de la coberta de vidre de la Torre prevista a mitjan febrer.