- Nova marca corporativa recuperant el nom de la família accionista
- La imatge també es renova i s’adopta el perfil de les muntanyes i del seu edifici central
- Els directius de MoraBanc descobreixen el rètol de l’entitat al seu edifici central.. Foto:ANA / M. C.
El canvi s’ha fet per adaptar-se al nou context econòmic i bancari, on tenen especial rellevància elements com el ràtio de solvència i de liquiditat d’una entitat, dues dades en les quals MoraBanc manté uns nivells dels més alts del país i de fora, segons ha dit l’altre president, Francesc Mora. També a causa del procés d’obertura econòmica d’Andorra, el banc considerava que la marca BIBM preentava algunes limitacions: “no mostrava el concepte de banca integral que som i no transmetia els valors familiars que han d’anar per davant”, ha manifestat. A més, segons Mora, la recuperació del nom familiar suposa un aspecte de diferenciació i exclusivitat molt positiva que els posiciona davant dels competidors com l’únic banc controlat per una sola família.
Per la seva part, el conseller-director general de MoraBanc, Gilles Serra, ha considerat que amb el canvi “esperem seguir sorprenent al client” i per aquest motiu han canviat alguns dels seus productes específics, per fer “una banca propera i individualitzada”. A més, Serra ha destacat l’ús de la innovació en la campanya que comença a reproduir-se aquest divendres amb la introducció de codis QR per a telèfons mòbils. El conseller-director general de l’entitat també ha mantingut que, tot i el procés d’obertura, “el que vindrà a nivell internacional, sempre serà a més a més del que farem a Andorra”.
Pel que fa a la imatge, la nova insígnia del grup utilitza el perfil de l’edifici millennium –seu central del banc- i el dibuix de les muntanyes com a referents de la imatge gràfica que acompanya el nou nom, un conjunt que transmet la sensació de solvència, banc de referència, proximitat i futur. Segons ha explicat el conseller delegat de l’empresa encarregada del disseny Coleman CBX, Víctor Mirabet, la nova imatge porta les tres C, “de confort, compromís i competitivitat”.