PUBLICITAT

Matalí obre una incògnita sobre la continuïtat al River

I. M.
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Andreu Matalí, pivot del River. Foto:

Andreu Matalí, l'autèntic líder del River en el primer any de retorn a la LEB Plata, ha obert una incògnita sobre la seva renovació amb el club que presideix Gorka Aixàs. Una vegada acabada la temporada per a l'equip d'Alfred Julbe, el pivot català assegura que, "com cada any", necessita un temps de reflexió: "Sempre apago el mòbil durant 15 dies per desconnectar i pensar sobre què faré", va argumentar.

Matalí no va dir que té clar renovar però tampoc no es va tancar les portes a fer-ho i va fer un petit balanç, positiu, de la temporada. És evident que el club compta amb ell però el jugador necessita un temps per aclarir el seu futur pròxim: "L'objectiu de mantenir-nos a LEB Plata el vam aconseguir ben aviat i ens queda un regust amarg per haver estat eliminats però les lesions han limitat la nostra actuació als play-off. De tota manera, malgrat que en els últims anys he anat canviant d'equip per diferents motius, això no m'agrada: canvies de residència, tot és nou i has de començar de zero; a Andorra em trobo molt a gust i a més tinc casa meva molt a prop, que és un factor molt important per a mi", va indicar.


...

Matalí no va dir que té clar renovar però tampoc no es va tancar les portes a fer-ho i va fer un petit balanç, positiu, de la temporada. És evident que el club compta amb ell però el jugador necessita un temps per aclarir el seu futur pròxim: "L'objectiu de mantenir-nos a LEB Plata el vam aconseguir ben aviat i ens queda un regust amarg per haver estat eliminats però les lesions han limitat la nostra actuació als play-off. De tota manera, malgrat que en els últims anys he anat canviant d'equip per diferents motius, això no m'agrada: canvies de residència, tot és nou i has de començar de zero; a Andorra em trobo molt a gust i a més tinc casa meva molt a prop, que és un factor molt important per a mi", va indicar.


Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT