L’exposició Estrelles en venda!. Hollywood a la publicitat americana, 1930 – 1970 tanca avui les seves portes després d’haver estat des del 17 de novembre en funcionament.
Així, la col·lecció de Roger Biosca –de més d’un centenar d’anuncis apareguts en revistes nord-americanes a partir del 1930 i els anys 70 del segle XX– ha estat mostrant una part de les indústries del cinema i la publicitat que es trobava a la fi del segle XIX, època on la majoria de les pel·lícules oferien la imatge d’una vida millor i tot el que l’espectador observava es convertia en un objectiu a assolir a través del consum.
Tanmateix, amb les seves obres, l’autor ha volgut mostrar que la publicitat es va convertir en la guia que indicava als espectadors què havien de comprar per viure, com ho feien els seus ídols: Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Jerry Lewis, Rod Hudson, Sofia Loren…, entre molts altres actors i actrius que protagonitzaven anuncis relacionats amb la bellesa, el món del motor, l’alimentació o la roba.
D’aquesta manera, Biosca ha estat exposant un particular homenatge al Cinema Valira, un dels primers cinemes del país que va projectar pel·lícules dels protagonistes de l’exposició i que estava situat al mateix edifici del CAEE.