Els socialdemòcrates critiquen durament la gestió del Govern amb la Funció Pública. La consellera general, Rosa Gili, lamentava ahir la «hipocresia» dels demòcrates tot recordant que «el principi de la legislatura deien que hi havia massa funcionaris». Després, afegia, «els
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu