El cap de Govern, Toni Martí, i la secretària general iberoamericana, Rebeca Grynspan, es van reunir ahir a Nova York per tractar qüestions relatives a l’organització de la Cimera Iberoamericana del 2020 per part d’Andorra, com són els treballs previs
SUBSCRIU-T'HI
De la redacció al teu dispositiu